Stefan Hagström

Blomsterbutik i Hjo, den är stängd, men swisha o handla själv. Måste vara extremt lite tatteri i Hjo om man kan ha det så här? Blir Hemnet bevakning 🔥

Inläggsbild
0 gillar
482