Stefan Hagström

Kollar partiledardebatten i efterhand, förvånad över hur vettig Helldén ändå är för att stå på den sidan? All heder att inte sänka sig till fåniga, irrelevanta personangrepp som tyvärr ofta är fallet.

0 gillar
735