Stefan Hagström

Den den 13 september 2026 är nästa val. Jag tror det är stor risk att det är ett ödesval för Sverige - antingen faller vi tillbaka till aningslös godhetssignalering som skapat alla problem vi nu ser med fallerande system & samhällskontrakt eller så går vi tillbaka till det arbetssamma, ärliga framgångslandet Sverige en gång var. Jag har under en längre tid funderat på en tjänst med lite högre tröskel för att publicera debattartiklar. Dels för att höja kvaliten på det som skrivs, men också för att motverka spam & trollfabriker. Därför lanserar vi snart tjänsten undertecknat.se. Om du är intresserad av att veta mer - gilla inlägget för att bli aviserad när tjänsten lanseras.

Inläggsbild
Inläggsbild
1 gillar
586